majaabergstroms

Alla inlägg under februari 2010

Av maja - 25 februari 2010 23:10

Okej, eftersom alla typ lägger upp vilka skor de ska köpa, får väl jag visa er också då! :)


   

De här är ju ett måste!


  

Och de här! :D

  

Av maja - 21 februari 2010 23:48

                    

Av maja - 21 februari 2010 15:28

Hejsan alla söta! :)


Igår så var jag hos agnes, vi fixade våran uppvärmning. Men vi kom inte på någon lek, så nu sitter jag här och funderar. Någon som har förslag på vad man kan göra?

På kvällen stack vi iaf till kyrkan, det var någon konstig film, så jag och agnes gjorde massa annat. Sen var det wii, gud vad roligt det var, även om jag förstörde för alla.. haha


Idag har jag bara tagit det lugnt. Men det är mys det :) Det är ju faktiskt sista dagen på lovet. :( Usch, imorgon börjar allvaret igen..


Men nu ska jag följa med och hämta min mamma, sjukt mycket snö ute ju ;)

 


.

Av maja - 17 februari 2010 19:57

Hejsan alla söta :)

Jag suger på att uppdatera, men ni får leva med det   


Idag och igår var jag hos göran och hjälpte honom måla, så nu har jag träningsvärk i mina armar.. :)


Funderar på att lägga upp en massa gamla bilder som mina kära vänner har gjort, men jag är ju lite latare än dem också så vi får se hur det blir :)  

Och bara så alla vet, så saknar jag min mobil så sjukt mycket, så den idioten som tog den kan ju köra upp något. Jag måste vänta enda till april tills jag får en ny, och den ska vara snygg och unik. :)

 











Av maja - 1 februari 2010 19:17

Imorgon är det dags, tågen kan börja åka i min mun. Jag är sjukt nervös ska ni veta, en kompis till mig sa att det gjorde sjukt ont att sätta in den. RÖV!


Men jag får tänka på hur snygga tänder jag får sen, :) allways look on the bright side of life.



Såhär kommer det vara:

 

 





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards